AutoMark
UA RU
Вхід
Кошик (0)
Головна Доставка і оплата

Доставка і оплата

Доставка товарів в інтернет-магазині Automark на території України здійснюється транспортними компаніями: Нова Пошта, Автолюкс, Delivery.

Вартість доставки не входить у ціну товару та визначається компанією-перевізником. Оплата послуг із перевезення здійснюється клієнтом при отриманні товару в офісі транспортної компанії. Попередню вартість розраховує менеджер і може озвучити під час оформлення замовлення.

Способи доставки:

  • Доставка по Україні службою Нова Пошта, Автолюкс, Delivery.
  • Доставка кур'єром службою Нова Пошта, Автолюкс, Delivery на вашу адресу.
  • Самовивіз зі складу (вул. Галицька 8, м. Мостиська, Львівська обл.).

Про доставку:

  • Доставка замовлень здійснюється по всій території України.
  • Всі посилки відправляються в робочий час з понеділка по суботу протягом 24 годин після підтвердження замовлення. При підтвердженні замовлення до 15:00, посилка з великою ймовірністю буде відправлена в той же день. Але можуть виникнути непередбачені обставини, що не залежать від нас (велика завантаженість складу, технічні неполадки або збій програмного забезпечення тощо), які можуть затримати відправку посилки, тому в крайньому випадку вона буде відправлена наступного робочого дня.
  • Повідомлення з товарно-транспортною накладною (ТТН) вам прийде в день відправки посилки після 19:00.
  • Орієнтовні терміни доставки перевізником "Нова Пошта" — 1-3 дні, вони можуть змінюватися в залежності від дальності розташування вашого міста від міста відправлення посилки. Просимо зауважити, що на швидкість доставки замовлень даним перевізником магазин не може вплинути, тому якщо вам потрібно отримати посилку до певного терміну - вчасно плануйте ваші покупки. Заздалегідь дізнатися орієнтовні терміни доставки з міста в місто ви можете на сайті "Нової Пошти".
  • Термін зберігання посилки на відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. На 5-й день ваша посилка буде автоматично повернута назад відправнику без можливості продовження терміну зберігання. Щоб уникнути таких ситуацій, просимо вас оформляти замовлення у відповідні для вас терміни та своєчасно приходити на відділення за посилкою.
  • Відстежити статус та місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".

Варіанти оплати:

  • Онлайн на сайті;
  • Картою або через Приват24.
  • Готівкою при отриманні товару.
  • Оплата на картку Приватбанку.

Страхування запчастин

За замовчуванням запчастини, що відправляються транспортними компаніями, страхуються на повну вартість. При оформленні замовлення клієнт може самостійно оцінити необхідність страхування товару, що йому відправляється. Ми не несемо відповідальності за пошкодження незастрахованого вантажу під час перевезення транспортною компанією.